Dove
ІСТОРІЯ УСПІХУ DOVE
Марка Dove народилася в США в 1956 році, коли фахівці компанії створили унікальну формулу крем-мила – очищувального засобу для шкіри, яке на 1/4 складається з зволожуючого крему і не містить лугу. Примітно, що Dove розроблялося спеціально для догляду за шкірою після опіку (для очищення шкіри опікових хворих). Ефективність і особливі властивості Dove спонукали виробників поділитися інновацією з масовою аудиторією – запустити крем-мило Dove у продаж. Покупці відразу ж оцінили новинку по достоїнству, адже на відміну від звичайного мила Dove не сушить і не подразнює шкіру, його навіть можна використовувати для прийняття ванн. У 1979 році незалежне клінічне дослідження довело: Dove впливає на шкіру м'якше, ніж мило інших відомих марок. Розроблена понад 40 років тому формула зволоження досі не має аналогів і продовжує завойовувати нових прихильників по всьому світу – Dove популярний більш ніж в 80 країнах світу.
КЛІНІЧНІ ВИПРОБУВАННЯ ДОВЕЛИ, ЩО КРЕМ-МИЛО DOVE:
- Не дратує навіть суху і чутливу шкіру
- Підтримує природну структуру здорової шкіри
- Відновлює захисний бар'єр шкіри, обмежуючи вплив агресивних факторів навколишнього середовища
- Сприяє відкладенню стеаринової кислоти на роговому шарі епідермісу і її проникненню в більш глибокі шари
- Поєднується з лікувальними препаратами, застосовуваними при дерматитах
протягом більше 40 років ми використовували реальних жінок під час зйомок нашої реклами без ретушування.
РОЗВИТОК БРЕНДУ
Успіх крем-мила спонукав виробників випустити в 1995 році крем-гель для душу Dove. Так почалася розробка цілої серії косметичних засобів по догляду за обличчям, тілом та волоссям. Всі продукти Dove містять 1/4 зволожуючого крему або молочка. Таким чином, з марки очищаючого кошти Dove поступово трансформувався в бренд жіночності, краси і здоров'я, пропонує широкий асортимент по догляду за тілом і волоссям.
Але Dove не зупиняється на досягнутому і постійно шукає більш досконалі способи догляду за шкірою і волоссям. У 1980 році компанія Unilever відкрила в США Медичну Програму Dove, яка продовжила свій розвиток в Європі під логотипом MILD(Medical Information Link from Dove). Ця інформаційна програма Dove орієнтована на косметологів, дерматологів, та інших практикуючих лікарів, зацікавлених у дерматологічній тематики. Її мета - повідомляти спеціалістів про результати останніх клінічних досліджень у галузі дерматології.
КОМПЛЕКС DOVE MEN+CARE - КОНКРЕТНЕ РІШЕННЯ ДЛЯ КОНКРЕТНИХ ЧОЛОВІКІВ
Dove предлагает линейку продуктов для настоящих мужчин, которые отдают предпочтение комплексному подходу к уходу за своей кожей и максимальному контролю над потоотделением. Были созданы крем гель для душа и антиперспирант. Гель для душа для мужчин Dove men+CARE обеспечит экстра защиту, экстра свежесть и глубокое очищение на протяжении всего дня, а антиперсперант для мужчин защитит от потоотделения в течение 48 часов.