Цукор у стіках 5 грам 100 шт в упаковці
Увага, малюнок на стику може вирізняється
Переваги порційного цукру в стиках, зручне паковання, універсальний дизайн.
Шанувальники кави та чаю давно вже встигли оцінити переваги, які має порційний цукор. Таке мініатюрне паковання містить рівно 5 грамів продукту, що відповідає одній повноцінній ложечці. Тобто, ви можете регулювати споживання солодкого, так і це явно зручніше. Паковання екологічно безпечне, оскільки ламіноване тонким шаром харчової плівки.
Для того, щоб відкрити стик цукру, досить просто розірвати його навпіл над чашкою ароматного напою. Деякі ж люди воліють відривати кінчик паковання, акуратно висипаючи вміст у каву, чай, какао або інший гарячий напій.
Упакований у такий спосіб цукор порційний займає мінімум місця в кафе або в кухні звичайної міської квартири. На відміну від цукриці, стик не можна розсипати, випадково зачепивши рукою. Також у стик цукру неможливо накапати з ложки або намусорити.
Багатьох покупців цікавить, чи вирізняється якість продукту, упакованого в такий спосіб, від того, що ми купуємо на розвіс у супермаркетах. Так, різниця дійсно є і вона вельми відчутна. Цукор у пакетиках проходить суворий добір. Для фасування в стики, навіть із технічного погляду, підходить цукор тільки першої й другої групи (вищого сорту) з особливими показниками за його сипучості та вологості. Тому в паковання потрапляє тільки найкраща сировина.
Історія створення цукрового стика
Мало хто знає, коли вперше з'явився у світі цукор фасований порційний у мініатюрних паперових пакетиках, і пакованнях, які згодом були названі Stick, за свою схожість із маленькою круглою паличкою.
Ходить навіть легенда про те, що винахідник цього зручного пакованнясогнав із собою, впізнавши, що його творіння не оцінили. Насправді цей чоловік, якого звали Бен Ейзенштадт, дожив до глибокої старості та помер у поважному віці майже 90 років. Так, як він не запатентував спосіб упаковування в 1945, всі права нині належать японцям із компанії Sanko Machinery Co. А вже звідти цукор у пакетиках гуртом почали завозити в США, де ідея прижилася і стала популярною.
Японські порахували такий варіант паковання не тільки зручним,
, але й економним. А в наш час це вже загальновизнаний стандарт. У наш час такий пакетик цукру можна побачити в більшості кафе, ресторанів, відомих фаст-фудів. Часто він стає зручним об'єктом для розміщення рекламної інформації про саме заведення або сторонній компанії.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Тип цукру | Буряковий |
Форма випуску | Цукровий пісок |
Упаковка | Стік |
Вага | 5 г |
- Ціна: 39 ₴/упаковка