Умови доставки і оплати
Шановні клієнти!
Тут ви можете ознайомитися з умовами доставки і оплати за замовлення.
Увага! З 1 квітня 2015 року у зв’язку з великою кількістю непорядних клієнтів, було прийнято рішення скасувати оплату накладеним платежем.
Оплата за замовлення тільки на карту Приватбанка або Монобанку. Карта без комісії, і додаткових відсотків. Єдине, при поповненні через термінали самообслуговування, термінал беруть комісію 2 грн. за кожну операцію не залежно від суми поповнення.
Оплата замовлень на розрахунковий рахунок здійснюється з комісією +2%
1) Ви робите замовлення (можна через сайт, можна по телефону).
2) Ми зв'язуємося з Вами для уточнення замовлення, відправляємо реквізити.
3) Після оплати обов’язково слід передзвонити або написати у месенджері, щоб не загубився платіж і знати від кого він пішов. Якщо платити до 13 годин дня, то ми відсилаємо замовлення в той же день, якщо після 13, то вже наступного дня.
4). Після відправки служою Укрпошта, після 19 години у день відправки, ми відправляємо повідомлення з номером ТТН по якому Ви можете відстежити де знаходиться ваше замовлення.
5 Після отримання замовлення, очікуємо позитивних відгуків і порад від вас на сайті. :)
У нас немає мінімальної суми і кількості замовлення.
Доставка замовлення здійснюється за рахунок покупця.
Отримати замовлення Ви можете:
- Служба доставки « Нова пошта » (доставка за рахунок покупців)
- Служба доставки « Укрпошта» (в зв'язку з умовами доставки "Укрпошта") накладеного платежу немає (100% передоплата за замовлення здійснюється на карту Приватбанка, Монобанку).
Увага! Терміни доставки можуть складати від 1-3 робочих днів, в залежності від роботи транспортних компаній, а також складних замовлень.
Також всі особисті моменти та питання по доставці і оплаті можна обговорити по телефонах: 050-598-599-1, 073-598-599-1 або 096-599-599-1